https://www.instagram.com/the.real.cg.lagar.mat/ Hej kära följare!

Nu är det dags att summera januari och tacka er alla för ert stöd och er kärlek 🙏🙏🙏

Jag är så otroligt tacksam för att ni följer mig och min passion för matlagning, och för alla era fina kommentarer, likes och meddelanden. Ni är verkligen de bästa följarna man kan önska sig 🙌

Januari har varit full av matlagning och roliga utmaningar. Jag har bland annat:

1 Gjort besök på @lucys_eriksberg och testat min egen kreation
2 Lagat mat på event hos @missdaisy_sweden
3 Sous videat ryggbiff, klyftpotatis och pepparsås
4 Firat internationella pizzadagen
5 Svängt ihop en quattro Formaggi Mac and Cheese 📝
6 Lagat pasta med panko och parmesanpanerad kyckling 📝
7 tillrett pasta med brysselkål och ricotta 📝
8 Vevat skaldjursrisotto
9 Lagat girasoli med chèvre och örter 📝

Jag är så glad att ni är med mig på den här resan. Ni ger mig så mycket inspiration och glädje att fortsätta laga och dela mat 🍽

Det finns massor av spännande saker på gång som jag längtar efter att visa er. Så håll ögonen öppna på min profil och min story 😊

Tack igen för att ni är så fantastiska och för att ni gör min dag lite godare.

Ni betyder så mycket för mig. Kram på er alla! 💕

#topp9
#matobak_se
#matgladagbg
#matinspiratör
#minmatlagning
#hemmakock
#topplistan
#toppnio
#matlagning
#tacksamhet
#topnine⁠
#top9⁠
#bestnine⁠
#kockyoga⁠
#matinspiration

@kockumsjernverk
@conantswe
@koketcetera
@fredchill.ax
@kullagourmet
@zwilling_se
@sharpx_ab
@osthyveln_
@kville_saluhall
@akbarschark
@hisingensfisk
@audgeirrknives
@vargenthor
@khmer_pepper
@spizelife
@smakbox
https://www.instagram.com/the.real.cg.lagar.mat/


https://www.instagram.com/p/C2zDdSii47W/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=blogger

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

👕 Tävling 👕 Som du kanske sett i de senaste inläggen så har jag ( @the.real.cg.lagar.mat ) haft lite sköna tishor som representerat maträtten jag lagat... Och när du bär exempelvis en Korv Stroganoff t-shirt samtidigt som du lagar den rätten så smakar det godare (eventuellt inte sant) Vad som är helt sant är att tishorna är riktigt sköna och det finns ett stort urval av tryck (inte bara matrelaterade) 😃 Och nu kan du vinna valfri T-Shirt från @serioust.se Två lyckliga vinnare kommer slumpmässigt bli utvalda i denna lottning. Det enda du behöver göra är 1. Gilla och spara detta inlägget 2. Följ @serioust.se 3. Tagga en polare och nämn ett tryck från www.serioust.se som skulle passa henne eller honom 👕 Du får tagga så många du vill och varje kommentar med en ny taggning är en "lott" 👕 Du kan även öka chansen att vinna genom att dela i stories, glöm inte att tagga @the.real.cg.lagar.mat och @serioust.se ! Tävlingen pågår till torsdag 21/9 och vinnarna meddelas dagen efter via DM av mig och inget annat konto. Tävlingen är inte sponsrad, stödd eller administrerad av eller knuten till varken Instagram eller Facebook (Meta). Gillar du mitt konto får du gärna följa @the.real.cg.lagar.mat 🙏 #t-shirt #tshirt #tävlingar #giveaway #tävla #tävlaochvinn #win #vinna #pris #tävlingstips #tävlingsdags #giveaways #överraskning #vinn #vinnare #utlottning #serioust